2:26 PM Контрольна робота №1 Творчість поетів 20-30-х років ХХ ст. (П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник), 11 клас |
І варіант 1. Першою збіркою П.Тичини є А) «Осінні зорі» Б) «Сонячні кларнети» В) «Чернігів» Г) «Замість сонетів і октав» 2.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський: А) футуристів Б) символістів В) неокласиків Г) імпресіоністів 3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі: А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе; Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе; В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе; Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича; 4. Євген Плужник народився в: а) Кантемирівці; б) Коломиївці; в) Калинівці; г) Карташовці. 5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника: а) 3 б) 4 в) 1 г) 2 6. Жанр ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень. а) медитація; б) сонет; в) імітація; г) пісня. 7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника: а) експресіонізм; б) модернізм; в) екзистенціалізм; г) авангардизм; 8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника: а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»; в) «Дні»; г) «Вибране»; 9. Психологічна поема, яка увійшла до збірки «Дні» а) «Канів»; б) «Галілей»; в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»; 10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю» а) «Я знаю»; б) «Суди мене»; в) «Сідало сонце»; г) «Для вас, історики майбутні» 11. Ліричний вірш, який складається з чотирнадцяти рядків (двох чотиривіршів та двох тривіршів) а) сонет б) верлібр в) гімн г) ода 12. У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?» а) Плужника; б) Тичини; в) Рильського; г) Семенка ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ 13. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:
1. «Одчиняйте двері…» А) інтимна лірика 2. «О панно Інно» Б) громадянська лірика 3. «Місто» В) авангардна лірика 4. «Ніч…а човен – як срібний птах» Г) філософська лірика Д) пейзажна лірика
14. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний: 1. Метафора А) Ми проходимо до останнього пункту. 2. Порівняння Ми перемогли всі стихії й дощі. 3. Епітет Я відчинив двері замкнуті — 4. Персоніфікація Хто хоче зі мною гулять вночі?
Б) Для вас, історики майбутні, Наш біль - рядки холодних слів! О, золоті далекі будні Серед родючих вільних нив!
В) Ніч... а човен - як срібний птах!.. (Що слова, коли серце повне!) ...Не спіши, не лети по сяйних світах, Мій малий ненадійний човне! Г) Річний пісок слідок ноги твоєї І досі ще – для мене! – не заніс... Тремтить ріка, і хилиться до неї На тому березі ріденький ліс...
Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї? Вони все бачать крізь тумани: Ось місяць, зорі, солов’ї… «Я – твій!» - десь чують дідугани. Та ви вже знаєте, як сплять гаї.
15. Розкрити значення термінів кларнетизм, терцет, вітаїзм, катре́н. |
|
Всього коментарів: 0 | |