Головна » 2018 » Січень » 09 » Контрольна робота №1 Творчість поетів 20-30-х років ХХ ст. (П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник), 11 клас
2:26 PM
Контрольна робота №1 Творчість поетів 20-30-х років ХХ ст. (П.Тичина, М. Рильський, М.Зеров, М.Семенко. Є.Плужник), 11 клас

І варіант

1. Першою збіркою П.Тичини є

А) «Осінні зорі» Б) «Сонячні кларнети»

В) «Чернігів» Г) «Замість сонетів і октав»

2.Укажіть, до якого угрупування належав М. Рильський:

А) футуристів Б) символістів В) неокласиків Г) імпресіоністів

3.М.Драй-Хмара назвав неокласиків «гроном п’ятірним нездоланих співців». Кого він мав на увазі:

А) Тичину, Семенка, Зерова, Рильського, себе;

Б) Зерова, Рильського, Филиповича, Бургардта, себе;

В) Плужника, Тичину, Рильського, Зерова, себе;

Г) Зерова, Семенка, Плужника, Филиповича;

4. Євген Плужник народився в:

а) Кантемирівці; б) Коломиївці; в) Калинівці; г) Карташовці.

5. Скільки збірок вийшло за життя Є.Плужника:

а) 3 б) 4 в) 1 г) 2

6. Жанр ліричної поезії, в якому Є.Плужник розмірковує над проблемами, здебільшого схиляючись до філософських узагальнень.

а) медитація; б) сонет; в) імітація; г) пісня.

7. Літературний напрям, притаманний поезіям Є.Плужника:

а) експресіонізм; б) модернізм; в) екзистенціалізм; г) авангардизм;

8. Збірка, яка залишилася ненадрукованою за життя Є.Плужника:

а) «Рання осінь»; б) «Рівновага»; в) «Дні»; г) «Вибране»;

9. Психологічна поема, яка увійшла до збірки «Дні»

а) «Канів»; б) «Галілей»; в) «Недуга»; г) Професор Сухорат»;

10. Поезія, яка закінчується словами «Вірю»

а) «Я знаю»; б) «Суди мене»; в) «Сідало сонце»; г) «Для вас, історики майбутні»

11. Ліричний вірш, який складається з чотирнадцяти рядків (двох чотиривіршів та двох тривіршів)

а) сонет б) верлібр в) гімн г) ода

12. У поезії якого автора ставиться запитання: «Чому не можна перевернути свiт? Щоб поставити все догори ногами?»

а) Плужника; б) Тичини; в) Рильського; г) Семенка

ЗАВДАННЯ ВИСОКОГО РІВНЯ

13. Установіть відповідність між зразком поезії та видом лірики:

 

1. «Одчиняйте двері…» А) інтимна лірика

2. «О панно Інно» Б) громадянська лірика

3. «Місто» В) авангардна лірика

4. «Ніч…а човен – як срібний птах» Г) філософська лірика

Д) пейзажна лірика

 

14. Установіть відповідність між назвою художнього засобу та уривком поезії, де цей засіб наявний:

1. Метафора А) Ми проходимо до останнього пункту.

2. Порівняння Ми перемогли всі стихії й дощі.

3. Епітет Я відчинив двері замкнуті —

4. Персоніфікація Хто хоче зі мною гулять вночі?

 

Б) Для вас, історики майбутні,

Наш біль - рядки холодних слів!

О, золоті далекі будні

Серед родючих вільних нив!

 

В) Ніч... а човен - як срібний птах!..

(Що слова, коли серце повне!)

...Не спіши, не лети по сяйних світах,

Мій малий ненадійний човне!

Г) Річний пісок слідок ноги твоєї

І досі ще – для мене! – не заніс...

Тремтить ріка, і хилиться до неї

На тому березі ріденький ліс...

 

Д) Ви знаєте, як сплять старі гаї?

Вони все бачать крізь тумани:

Ось місяць, зорі, солов’ї…

«Я – твій!» - десь чують дідугани.

Та ви вже знаєте, як сплять гаї.

 

15. Розкрити значення термінів кларнетизм, терцет, вітаїзм, катре́н.

Переглядів: 4198 | Додав: alinochka4kalovo | Рейтинг: 4.0/4
Всього коментарів: 0
avatar