Мета: систематизувати знання дітей про життя і творчість Т. Шевченка; розвивати життєві компетентності, пов′язані з умінням працювати в команді, навички роботи з додатковою літературою, збагачувати мову і мовлення школярів; формувати творчу особистість учнів; виховувати повагу до творчої спадщини митця, бажання слідувати його заповіту.

Форма проведення ... Читати далі »

Переглядів: 210 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

ТЕМА. Поетична збірка «Зів′яле листя»: «Безмежнеє поле…», «Ой ти, дівчино, з

горіха зерня…», «Чого являєшся мені у сні?..». Місце любовної теми,

автобіографічність. Широка емоційна гама почуттів ліричного героя,

утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання.

Мета: ознайомити учнів зі збіркою «Зів′яле листя», розкрити світ почуттів і пристрастей,

створений поетичним словом великого майстра; розвивати виразне читання,

уміння аналізувати поезії; виховувати усвідомлення того, що любов –

найвеличніше із людських почуттів, яке необхідно берегти й цінувати.

Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу

Матеріальне забезпечення: міні-посібник «Творчість Великого Каменяра», епіграф до

уроку, мультимедійні технології, аудіозапис, додаткова дошка ... Читати далі »

Переглядів: 364 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. «Україна вишивана».З історії української вишивки.

Мета: ознайомити учнів з різновидом декоративно-прикладного мистецтва
українців – вишивкою, з кращими зразками робіт вишивальниць рідного села, різними техніками вишивання; виховувати естетичні смаки учнів, зацікавленість історією культури свого народу, пошану і любов до рідного краю; розвивати пізнавальні інтереси учнів.
Матеріальні ресурси: навчальний буклет «Символи української вишивки», а ... Читати далі »

Переглядів: 195 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Написання не з прикметниками.

Мета: поглибити знання учнів про способи творення прикметників, зокрема про

префіксальний спосіб; сприяти зміцненню навичок правопису прикметників із

часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за

допомогою орфографічних правил; розвивати творчі вміння зіставляти,

порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; виховувати

спостережливість, увагу до слова; прищеплювати любов до природи.

Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок.

Матеріальні ресурси: експрес-зошити, мультимедійні засоби навчання, підручник,

додаткова дошка, картки зі словами.

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ.

ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА УРОК.

 

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.

1.Творче спостереження з елементами аналізу.

- Прочитайте текст ... Читати далі »

Переглядів: 319 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Мотиви лірики Лесі Українки.

Мета: ознайомити учнів із ідейно-тематичним діапазоном поезії Лесі Українки, поглибити їхні уявлення про лірику; розвивати навики аналізу ліричних творів, вміння висловлювати власні думки і почуття, навіяні поезією; виховувати в учнів сприйняття краси і сили художнього слова.

... Читати далі »
Переглядів: 277 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Прислівники-синоніми й антоніми; прислівники-омоніми до іменників з прийменниками. Фразеологізми й крилаті вислови з прислівниками.

Мета: поглибити знання учнів про прислівник, його виражальні можливості у висловлюваннях; сформувати цілісну систему знань із теми; розвивати тв ... Читати далі »

Переглядів: 1154 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Мета: усвідомити й засвоїти найважливіші теоретичні відомості про ССР: структурно-граматичні ознаки, інтонаційні, пунктуаційні і стилістичні особливості; їх семантику; розвивати практичні уміння й навички розпізнавати ССР різних типів у тексті; розмежовувати ССР і прості, ускладнені однорідними членами; інтонаційно і пунктуаційно оформляти ССР з єднальними, розділовими і протиставними сполучниками; конструювати ССР З різними смисловими відношеннями відповідно до комунікативного завдання; використовувати їх у мовленні; виховувати повагу до рідної мови, літературного слова.

... Читати далі »

Переглядів: 685 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Характеристика образів повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»(діда,

батьків, подружки Люби). Мова повісті. Роль художніх засобів та елементів

фольклору.

Мета: закріпити знання змісту повісті, схарактеризувати інші образи твору, дослідити мову твору та роль художніх засобів і елементів фольклору; розвивати пам′ять, творчу уяву, логічне й абстрактне мислення, вміння спостерігати, робити висновки; виховувати почуття любові, поваги до своїх батьків, рідних, оточуючих, риси доброти, порядності, чесності.

Тип уроку: урок засвоєння знань і формування умінь.

Матеріальне забезпечення: експрес-посібник, додаткова дошка, бібліотечка творів М. Стельмаха.

Перебіг уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. БЕСІДА.

- Чию творчість ми зараз вивчаємо?

- Чому повість М. Стельмаха нази ... Читати далі »

Переглядів: 705 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Правильне вживання дієприслівників у власному мовленні, дотримання

інтонації в реченнях із дієприслівниковим зворотом.

Мета: закріпити поняття про дієприслівниковий зворот, поглиблювати вміння вирізняти

дієприслівникові звороти в реченнях, формувати вміння інтонувати речення із

дієприслівниковими зворотами та одиничними дієприслівниками; розвивати

пунктуаційну грамотність; виховувати бажання глибше досліджувати лінгвістичні

явища.

Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок.

Матеріальне забезпечення: експрес-зошити, додаткова дошка, таблиця

«Дієприслівниковий зворот».

 

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЕКСПРЕС-ЗОШИТА.

ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ.

1. Бесіда.

- Яку лінгвістичну тему ми досліджуємо впродовж останніх уроків?

- Чи можна дієприслівник назвати са ... Читати далі »

Переглядів: 512 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Тема. Синоніміка мовних засобів вираження присудка, другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів; синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів.

Мета: формувати в учнів цілісне уявлення про засоби вираження присудка як головного члена речення, поглибити поняття про інверсію як один із засобів образного вираження думки; розвивати вміння знаходити відокремлені й невідокремлені другорядні члени; виховувати любов до рідної мови, до художнього слова.

Тип уроку:урок формування мовних і мовленнєвих умінь і навичок.

Матеріальне забезпечення: експрес-посібник, додаткова дошка, епіграф до уроку.

Перебіг уроку

І. Організація класу.

ІІ. Актуалізація опорних знань учнів.

1. Бесіда.

- Яка мовленнєва одиниця є об′єктом вивчення останніх уроків?

- Що виражає речення?

- На які два види поділяються речення?

- Що таке просте речення ... Читати далі »

Переглядів: 529 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5 »