Мета: систематизувати знання дітей про життя і творчість Т. Шевченка; розвивати життєві компетентності, пов′язані з умінням працювати в команді, навички роботи з додатковою літературою, збагачувати мову і мовлення школярів; формувати творчу особистість учнів; виховувати повагу до творчої спадщини митця, бажання слідувати його заповіту. Форма проведення ... Читати далі » |
ТЕМА. Поетична збірка «Зів′яле листя»: «Безмежнеє поле…», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня…», «Чого являєшся мені у сні?..». Місце любовної теми, автобіографічність. Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, утвердження невмирущості людських почуттів, ідеалу кохання. Мета: ознайомити учнів зі збіркою «Зів′яле листя», розкрити світ почуттів і пристрастей, створений поетичним словом великого майстра; розвивати виразне читання, уміння аналізувати поезії; виховувати усвідомлення того, що любов – найвеличніше із людських почуттів, яке необхідно берегти й цінувати. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу Матеріальне забезпечення: міні-посібник «Творчість Великого Каменяра», епіграф до уроку, мультимедійні технології, аудіозапис, додаткова дошка ... Читати далі » |
Тема. «Україна вишивана».З історії української вишивки. Мета: ознайомити учнів з різновидом декоративно-прикладного мистецтва |
Тема. Написання не з прикметниками. Мета: поглибити знання учнів про способи творення прикметників, зокрема про префіксальний спосіб; сприяти зміцненню навичок правопису прикметників із часткою не разом і окремо та позначати відповідні орфограми, пояснювати їх за допомогою орфографічних правил; розвивати творчі вміння зіставляти, порівнювати, моделювати й конструювати мовні явища; виховувати спостережливість, увагу до слова; прищеплювати любов до природи. Тип уроку: урок формування практичних умінь і навичок. Матеріальні ресурси: експрес-зошити, мультимедійні засоби навчання, підручник, додаткова дошка, картки зі словами.
ПЕРЕБІГ УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ. ЕМОЦІЙНЕ НАЛАШТУВАННЯ НА УРОК.
ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ. 1.Творче спостереження з елементами аналізу. - Прочитайте текст ... Читати далі » |
Тема. Мотиви лірики Лесі Українки. Мета: ознайомити учнів із ідейно-тематичним діапазоном поезії Лесі Українки, поглибити їхні уявлення про лірику; розвивати навики аналізу ліричних творів, вміння висловлювати власні думки і почуття, навіяні поезією; виховувати в учнів сприйняття краси і сили художнього слова. ... Читати далі » |
Тема. Прислівники-синоніми й антоніми; прислівники-омоніми до іменників з прийменниками. Фразеологізми й крилаті вислови з прислівниками. Мета: поглибити знання учнів про прислівник, його виражальні можливості у висловлюваннях; сформувати цілісну систему знань із теми; розвивати тв ... Читати далі » |
Мета: усвідомити й засвоїти найважливіші теоретичні відомості про ССР: структурно-граматичні ознаки, інтонаційні, пунктуаційні і стилістичні особливості; їх семантику; розвивати практичні уміння й навички розпізнавати ССР різних типів у тексті; розмежовувати ССР і прості, ускладнені однорідними членами; інтонаційно і пунктуаційно оформляти ССР з єднальними, розділовими і протиставними сполучниками; конструювати ССР З різними смисловими відношеннями відповідно до комунікативного завдання; використовувати їх у мовленні; виховувати повагу до рідної мови, літературного слова. ... Читати далі » |
Українська література, 7 клас ТЕМА. Характеристика образів повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»
Тема. Характеристика образів повісті М. Стельмаха «Гуси-лебеді летять»(діда, батьків, подружки Люби). Мова повісті. Роль художніх засобів та елементів фольклору. Мета: закріпити знання змісту повісті, схарактеризувати інші образи твору, дослідити мову твору та роль художніх засобів і елементів фольклору; розвивати пам′ять, творчу уяву, логічне й абстрактне мислення, вміння спостерігати, робити висновки; виховувати почуття любові, поваги до своїх батьків, рідних, оточуючих, риси доброти, порядності, чесності. Тип уроку: урок засвоєння знань і формування умінь. Матеріальне забезпечення: експрес-посібник, додаткова дошка, бібліотечка творів М. Стельмаха. Перебіг уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. БЕСІДА. - Чию творчість ми зараз вивчаємо? - Чому повість М. Стельмаха нази ... Читати далі » |
Тема. Правильне вживання дієприслівників у власному мовленні, дотримання інтонації в реченнях із дієприслівниковим зворотом. Мета: закріпити поняття про дієприслівниковий зворот, поглиблювати вміння вирізняти дієприслівникові звороти в реченнях, формувати вміння інтонувати речення із дієприслівниковими зворотами та одиничними дієприслівниками; розвивати пунктуаційну грамотність; виховувати бажання глибше досліджувати лінгвістичні явища. Тип уроку: урок формування знань, умінь і навичок. Матеріальне забезпечення: експрес-зошити, додаткова дошка, таблиця «Дієприслівниковий зворот».
ПЕРЕБІГ УРОКУ І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЕКСПРЕС-ЗОШИТА. ІІ. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ УЧНІВ. 1. Бесіда. - Яку лінгвістичну тему ми досліджуємо впродовж останніх уроків? - Чи можна дієприслівник назвати са ... Читати далі » |
Тема. Синоніміка мовних засобів вираження присудка, другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів; синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів. Мета: формувати в учнів цілісне уявлення про засоби вираження присудка як головного члена речення, поглибити поняття про інверсію як один із засобів образного вираження думки; розвивати вміння знаходити відокремлені й невідокремлені другорядні члени; виховувати любов до рідної мови, до художнього слова. Тип уроку:урок формування мовних і мовленнєвих умінь і навичок. Матеріальне забезпечення: експрес-посібник, додаткова дошка, епіграф до уроку. Перебіг уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань учнів. 1. Бесіда. - Яка мовленнєва одиниця є об′єктом вивчення останніх уроків? - Що виражає речення? - На які два види поділяються речення? - Що таке просте речення ... Читати далі » |