Головна » Статті |
Всього матеріалів в каталозі: 17 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток творчої уяви на уроках української мови та літератури. Мета: – створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності; – створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня; – розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини. Актуальність і перспективність : – забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини; – сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні; – дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти; – робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури. Провідна ідея: – вироблення певної сукупності технологій навчання української словесності; – сприяння розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів. Результативність досвіду: – підвищення інтересу до вивчення предмета; – збільшення кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях; – відчутна тенденція зростання якості успішності учнів. Виховання мовної особистості – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів |
ЧКАЛОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТ.
ЕКСПРЕС-ЗОШИТ з української мови учня (учениці) 7 класу _________________ 2017 н. р. |
М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять»
ЕКСПРЕС-ПОСІБНИК Розробила Бойко А. О., учитель української мови та літератури
|
Синоніміка мовних засобів вираження присудка, другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів; синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів. |
У літературі налічується понад півсотні різних жанрів, нарис є одним з найцікавіших із них. Цей твір увібрав у себе трохи від художньої літератури, трохи від публіцистики. |
Останнім часом у шкільній практиці став дуже популярним твір-роздум в жанрі есе. |
Важливе місце в сучасній варіативній загальноосвітній школі посідає проблема оновлення методів навчання. Як і інші дидактичні категорії, вони не є незмінними і постійно вдосконалюються, збагачуються новим змістом, оновлюються. Пошуки нових методів навчання зумовлюються низкою чинників. |
. На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів, свідчать про обізнаність учасника конкурсу щодо сучасного стану галузі дослідження, опанування ним методики експерименту. Тематика науково-дослідницьких робіт має відповідати напрямам секцій наукових відділень Малої академії наук України. |
Сучасне профорієнтування – це перш за все виховання молодої людини як суб'єкта вибору професії і суб'єкта праці, особи, яка володіє активністю та самостійністю в поведінці й діяльності, виборі мети й плануванні свого майбутнього. |
«Освіта, що не вчить успішно жити в сучасному світі, не має жодної цінності»( Р.Кіосакі). |