Головна » Статті

Всього матеріалів в каталозі: 17
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Проблема, над якою працює вчитель: Розвиток творчої уяви на уроках української мови та літератури.

Мета:

– створення оптимальних умов для розвитку творчих здібностей дитини на уроках словесності;

– створення атмосфери співробітництва, взаємодії вчителя та учня;

– розвиток соціальної та громадянської компетентності дитини.

Актуальність і перспективність :

– забезпечує умови для розвитку творчої особистості дитини;

– сприяє позитивній мотивації учнів до пізнавальної діяльності, потребі в самопізнанні, самореалізації та самовдосконаленні;

– дозволяє гарантувати досягнення певного стандарту освіти;

– робить можливим оригінальний підхід до побудови структури сучасного уроку української мови та літератури.

Провідна ідея:

– вироблення певної сукупності технологій навчання української словесності;

– сприяння розвитку творчих здібностей, інтересів, умінь і навичок та інших інтелектуальних чинників у сучасних школярів.

Результативність досвіду:

– підвищення інтересу до вивчення предмета;

– збільшення кількість учнів, що бажають взяти участь у різних конкурсах та змаганнях;

– відчутна тенденція зростання якості успішності учнів.

Виховання мовної особистості – один із засобів розвитку творчих здібностей учнів

Мої статті | Переглядів: 366 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/18 | Коментарі (0)

ЧКАЛОВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТ.

 

ЕКСПРЕС-ЗОШИТ

з української мови

учня (учениці) 7 класу

_________________

2017 н. р.

Мої статті | Переглядів: 270 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

М. Стельмах. «Гуси-лебеді летять»

 

ЕКСПРЕС-ПОСІБНИК

Розробила Бойко А. О., учитель української мови та літератури

 

Мої статті | Переглядів: 7361 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

Синоніміка мовних засобів вираження присудка, другорядних членів; інверсія замість прямого порядку слів; синоніміка відокремлених і невідокремлених другорядних членів.

Мої статті | Переглядів: 486 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Березень/01 | Коментарі (0)

У літературі налічується понад півсотні різних жанрів, нарис є одним з найцікавіших із них. Цей твір увібрав у себе трохи від художньої літератури, трохи від публіцистики.

Мої статті | Переглядів: 344 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/25 | Коментарі (0)

Останнім часом у шкільній практиці став дуже популярним твір-роздум в жанрі есе.

Мої статті | Переглядів: 287 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/25 | Коментарі (0)

Важливе місце в сучасній варіативній загальноосвітній школі посідає проблема оновлення методів навчання. Як і інші дидактичні категорії, вони не є незмінними і постійно вдосконалюються, збагачуються новим змістом, оновлюються. Пошуки нових методів навчання зумовлюються низкою чинників.

Мої статті | Переглядів: 250 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/25 | Коментарі (0)

. На конкурс подаються роботи проблемного (пошукового) характеру, які відповідають віковим інтересам та пізнавальним можливостям учнів, свідчать про обізнаність учасника конкурсу щодо сучасного стану галузі дослідження, опанування ним методики експерименту. Тематика науково-дослідницьких робіт має відповідати напрямам секцій наукових відділень Малої академії наук України.

Мої статті | Переглядів: 209 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/25 | Коментарі (0)

Сучасне профорієнтування – це перш за все виховання молодої людини як суб'єкта вибору професії і суб'єкта праці, особи, яка володіє активністю та самостійністю в поведінці й діяльності, виборі мети й плануванні свого майбутнього.

Мої статті | Переглядів: 202 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/18 | Коментарі (0)

«Освіта, що не вчить успішно жити в сучасному світі, не має жодної цінності»( Р.Кіосакі).

Мої статті | Переглядів: 381 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Лютий/07 | Коментарі (0)

1-10 11-17