ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ

1. Як звали Лиса?

А Петро; Б Славко; В Микита; Г Павло.

2. Чи вдавалося стрільцям впіймати Лиса?

А Так, час від часу;

Б Ні, ніколи;

В Лише одного разу;

Г Коли він сам здався.

3. На кого радили перекинутися Лису товариші, щоб його не роздерли пси?

А В курку;

Б В бджолу;

В У вовка;

Г В блоху.

4. Хто зруйнував план Лиса щодо викрадення курки?

А Пси;

Б Торговці;

В Інший лис;

Г Півень.

5. Якого кольору став Лис після того, як сховався в діжці?

А Фіолетового;

Б Зеленого;

В Синього;

Г Чорного.

6. Куди Лис дістався, щоб відпочити від пригод?

А Додому;

Б До рідних;

В До першої порожньої нори;

Г До товаришів.

7. Чому Лис не міг повернути свою звичайну зовнішність?< ... Читати далі »

Переглядів: 5869 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/09 | Коментарі (0)

Мета уроку: учитися характеризувати головних героїв твору, порівнювати їхні характери, життєві позиції, аналізувати вчинки дійових осіб, життєві позицій царя Плаксія і Лоскотона; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння створювати власні висловлювання, удосконалювати навички роботи в групах; Формувати в учнів бажання дбати про своє здоров’я; виховувати оптимістичне ставлення до життя, повагу до людей.

Тип уроку: ... Читати далі »

Переглядів: 342 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/09 | Коментарі (0)

Опис проекту

 

У нашому чарівному і співучому селі Чкалове живуть і творять неперевершені майстрині української вишивки . Це Шевченко Євгенія Миколаївна (1942 р.н.), Кужим Ірина Миколаївна (1983 р.н.), Тихоход Олександра Сергіївна (1987 р.н.). Вони володіють умінням творити мистецькі шедеври за допомогою голки та нитки. Їх обєднує любов до вишивки та бажання зберегти і розвинут ... Читати далі »

Переглядів: 181 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/06 | Коментарі (0)

Мета: продовжити роботу над змістом казки, вчити учнів характеризувати її героїв, формувати вміння давати власну оцінку їхнім вчинкам; розвивати логічне мислення, навички виразного читання, культуру мовлення; навчати розрізняти мову автора і мову персонажів; виховувати позитивне ставлення до доброго й красивого в житті , а негативне - до зла, хвалькуватості, нечесності. ... Читати далі »

Переглядів: 386 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Лесі Українки; визначити роль окремих чинників, що впливали на формування особистості поетеси, допомогти усвідомити, що сила духу - конструктивне начало в житті людини;ознайомити учнів із поезією «Давня весна», з’ясувати її ідейно-художній зміст; навчити учнів за допомогою художньої деталі акцентувати увагу на головному; розвивати здатність бачити красу природи, людини, вміння відчувати настрій поезії; виховувати любов до природи, краси поетичного слова.

Матеріальне забезпечення ... Читати далі »

Переглядів: 342 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

Мета: повторити й поглибити знання учнів про префікси; формувати загальнопізнавальні вміння знаходити префікси пре-, при-,прі-, визначати їх роль у словах; розвивати творчі т ... Читати далі »

Переглядів: 545 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

Мета. Ознайомити учнів з особливостями односкладних простих речень, з’ясувати основні ознаки односкладних речень з головним членом у формі присудка; розвивати логічне мислення, спостережливість, уміння аналізув ... Читати далі »

Переглядів: 235 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

Мета: узагальнити знання учнів із основ мовознавства; розвивати вміння швидко і правильно знаходити відповіді на лінгвістичні питання, вміння сконцентровувати увагу на основному; формувати навички лінгвістичного аналізу мовних явищ; виховувати товариськість, любов до рідної мови.

Матеріальне забезпечення: музична апаратура, проектор, ... Читати далі »

Переглядів: 193 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

Мета: познайомити учнів із походженням української азбуки; розвивати артистичні вміння школярів; формувати навички лінгвістичного аналізу мовних явищ; виховувати любов до рідної мови.

Матеріальне забезпечення: проектор, ноутбуки, музична апаратура, роздатковий матеріал, макітри з пампушками для частування, вишитий рушник, сценічні кос ... Читати далі »

Переглядів: 198 | Додав: alinochka4kalovo | Дата: 18/Січень/04 | Коментарі (0)

« 1 2 3 4 5